Heavy metal Marx

söndag 4 september 2011

Den 3 september 2011 - Grattis kakor och Torsk på Tallin :p

Ahhh inget är så härligt som när hälsostudion har Öppet hus.

För det första så behöver man inga träningskläder med sig. Man kan bara gå in där och låtsas äga stället som kungar :)

För det andra så får man grattis fika och kan också få en gratis hälsoundersökning :)

Och för det tredje så kan man vara med i tävlingar och vinna saker som min kompis Magnus gjorde när han lyckades värva sin morsa till gymmet och vann ett presentkort på InterSport för 500 kr vilket var najs :))

Hela dan började såklart med att jag gick upp och tog frukost. Såg sen att jag hade fått ett sms av Nicke om att träffas utanför hälsostudion kl 12:30 kom dock lite sent var först tvungen att lätta trycket på toan. Likaväl där utanför träffar jag John och Rasmus från min klass som självfallet skulle kalla oss pussys för vi inte hade med oss kläder. Jepp och sen stack vi in stack först till spegelsalen och dansade lite
 Sen var vi ett jävligt bra tag på Hälsostudion planerade vårt schema, tillförskaffade oss kost tillskott och jaa vi gjorde en hälsoundersökning också fick en lapp eller snarare ett kvitto där det stod ungefär så här.

Bodytype: Standard
Gender: Male
Age: 17
Height: 185 cm
Weight: 75, 1kg
BMI: 21, 9
BMR: 8340 kl
          1933 kcal
Impedance: 519 och sen är det nåt jävla konstigt märke som jag inte tyvärr inte har på mitt tangentbord :(
FAT% 12,5%
FAT MASS: 9, 4kg
FFM: 65, 7kg
TBW: 65, 7kg
TBW: 48. 1kg

Fattar dock inte var fan allt det här betyder tyvärr :(
Jaa jag måste fortsätta där jag var. Joo efter att ha varit på Hälsostudion ett jävla bra tag så gick vi mott ÖB och planerade att se Torsk på Tallin så jag köpte så klart kakor och Is te.

Och fy fan va den var rolig den måste jag fan tipsa om att se den som har tråkigt en dag :D


Efter vi sett färdigt filmen stack vi såklart till trekanten(ett ställe där tre vägar möts och där vi brukar träffas) Och lekte Jude schvein vilket gick  ut på att jag jagade polarna med Magnus cykel medans Niklas hade på låten baby please dont go med AC/DC Tänk er mig jaga polarna till den här låten som jag länkar här nedanför
Och jaa tyvärr så har alla bra dagar ett slut men jag länkar lite sjyssta bilder från den här :D
                                     
                                             
                                                 
Demons in the night

                                          Apan Magnus
                                            Jag försöker vara Apan Magnus 


                        Haha Nike som en kallblodig mördare in the Night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar