Heavy metal Marx

fredag 9 september 2011

Nytt gym schema :p och många nya läxor :(

va fan hände idag då joo var i skolan så klart på morgonen och hade trök engelska dock blev det roligare sen när vi fick se filmen babel en riktig tänkar film :/ Annars slogg jag ihjäl tiden genom att göra lite av min egen konst :p. 

 






                                                           
Blev lite bättre efter ha gjort lite mer på den :p


Sen när jag kom hem var jag lite småtrött och lite sur :( men blev lite gladare när jag såg att jag hade fått ett brev från ung vänster <3
 Inbjudan till ung vänster helg i Nordkroken utanför Vänersborg 1 - 2 oktober tipsar lite om det här om det är nån annan som inte är medlem men ändå är intresserad :)
Efter att ha varit hemma ett tag så drog jag till gymmet där jag träffade polarna och där vi träffade vår tränare Ingvar som gick igenom grunderna med tyngdlyftning med oss :) Jaaa va faan hände sen då jooo käka pizza och nu ska jag se den senaste Star Trek filmen på tv 4 kl 21:00. Hej och ha det så bra :)

Och jaa dagens låt idag blir ju keep on galloping med korpiklanni för jaa det är nästan som tyngdlyftning :p

Keep on galloping 
my black horse 
carrying me 
to unknown shores 
througe these outlandish woods 
and with confidence back home





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar