Heavy metal Marx

onsdag 7 september 2011

Ibland blir man bara förbannad på människor :(

Ibland blir man bara förbanad och trött på människor. Jaa va fan hände idag då joo jag blir förbannad på en person i vår klass som inte-får-nämnas-vid-namn!!! Det han gör är att han går runt i skolan och growlar och shoutar(eller åtminstonde försöker) och han kan bara inte hålla käften man blir så bara förbannad på honom. Ibland undrar jag om han ens är mänsklig vem vet han kanske är Lucifer han själv hehe :D Och om det inte heller skulle vara nog så ska han lägga upp filmer på youtube där han går och skriker överallt och det som sen är pricket över i är att han också sen ska skriva på facebook att han är besatt av djävulen och att gud ska rädda honom några i vår klass pluss jag börjar snart att förutspå en skolmassaker :( men ja ja va fan hände mer idag då jooo gjorde färdig tyska läxan :D och imorron ska vi då ta skolfoto och för en gångs skull är jag med på ett där vi har ett tema (som är ganska trist men ändå det är fortfarande ett tema) alla ska klä sig i svart så det blir nog mina svarta jeans, sabaton t-shirt och mina Dr.Maertens som gäller :) och jaa ÄNTLIGEN!!! har tredje sösongen av true blood börjat visas igen satt typ och slappade vid tv:n förra onsdagen och såg typ att True blood skulle börja om några minuter och jag var bara YEEEEESSS!!!!



Och jaa dagens låt blir idag W.A.S.P - I wanna be somebody som jag tillgängar till du vet vem i vår klass för han är så jävla wannabe en annan :)

I wanna be somebody, 

                         Be somebody soon. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar