Heavy metal Marx

onsdag 14 september 2011

Cuba Cola lover number one :p

Va fan hände idag då. Jooo dagen började med att jag träffade klassen utanför hjortgården 08:46 vi hade klassens dag idag då och på nåt konstigt sätt så hade vi valt att vandra i skogen på nåt konstigt sätt och självklart så skulle några vara rebelliska och inte komma för dom tål inte att gå i skogen storstads människor alltså :p ja ja... Joo var fan var jag jo efter att vi hade bestämt oss att gå den röd markerade vandrings leden som var 6,7 km långt som jag har gått tusentals gånger med våran hund och ändå gick vi vilse :/ Efter att ha vandrat i skog och mark och sett fin vyer 

 
Så drog jag mig hemåt men fick först sjuds av min mentor Jerker men han var tvungen först att stanna på biblioteket där han skulle hitta en bok dom inte hade själv så hittade jag en intressant bok om Tibets historia är väldigt svag för såna grejer men jag måste ändå berätta en grej från den boken. Visste ni att inom Tibetans mytologi tror man på att människa skapades när en apa hade sex med en kvinnlig demon uppe i bergen och genom det så skapades människan :/ hur weird låter inte det en apa som har sex med en kvinnlig ja va fan det ändå är jag vet att vissa människor har den sexuella driften till apor men ändå :/ ja ja tillbaka till dagens handling. Jooo efter att Jerker hade sjusat mig hem och jag hade duschat och gått ut med hunden så träffade jag polarna vid skolan och så stack vi till Max men vi var tvungna att göra ett stopp på vägen vid Maxi där jag var tvungen att köpa Cuba Cola efter att jag såg att Felix hade med sig det i skogen fy skäms Felix att du lockade mig :( Och ja då slog det mig nog att jag är nog Cuba Cola lover number 1 in the wörld haha :p

   Jaa sen stack vi till Max där jag självklart tog ett originalmål :p Jaa vad ska jag säga idag var en bra jävligt skönt att sluta tidigt och köka med polarna på Max det här är fan livet :) nää nu får jag ladda upp för True blood på 1:an idag kl 22:00 med min Cuba Cola ´:p

Och dagens låt blir idag creedence clearwater revival med  fortunate son som får många att täncka på Vietnam kriget men med mig får den att tänka på att vandra i naturen hope you enjoy it :p




And yees i forget to tell you and i tell in English so all can now. Today one of my closets dearest has birthday its my dog Nora and i want to tell a very nice thing about her every time i come home sad, angry, happy name the shit its always someone who comes jumping to you and wag its tale whatever you have done and always make you on a better mode so i want to say a big happy birthday to you and hope you have hade 9 wonderful years with me because i have and i cant imagine a life whitout you <3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar