Heavy metal Marx

torsdag 27 oktober 2011

Glad som i helvete :)

Veeeeetttt!!!!! att jag inte har bloggat på länge men jag har haft fullt upp och har inte hunnit tyvärr :( ja ja nu skriver jag i allafall så var glada då :) Idag är jag glad som i helvete. Idag fick jag reda på att vi inte har några lektioner imorron så mitt höstlov börjar en dag tidigare jippi :D  

Idag hade också estet 2:orna på min skola en show där min vän Magnus var en Maya indian kung vilket var hysteriskt roligt :) 

Men det som har gjort mig mest gladast senaste på tiden är ju att... nää det går inte att beskriva endast den här bilden kan beskriva det :) 
Jaaa det är lika sant som bilden berättar dom första banden till Sweden rock 2012 är färdigt Hell Yeahhhh <3   

Och passade nog samma dag som dom släppte banden till Sweden rock 2012 så sydde jag på några nya tygmärken på min jeansjacka: 






Och jaa dagens låt blir ju självklart nu Sweden rock klara Dimmu borgir med the sacrilegious scorn 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar