Heavy metal Marx

torsdag 20 oktober 2011

A Historical day!!!!!

Today is the days of days haha precis som en sa i Band of brothers idag är den en dag av dagar :) För idag är en speciell dag idag är en historisk dag. För idag såg vi på historian filmen Lilja 4 ever som handlade om en Sextonårig estländsk prostituerade i Svergie ganska intresseant faktist, Men efter vi hade sett en liten del in i filmen skriker Simon i min klass jätte högt!!!! upp att Qaddaffi har blivit fånga tagen helt bara så och på nåt sätt fick jag en gåshud i hela kroppen, en tanke slog upp i mitt huvud idag är en historisk dag. Bara så rakt in i skallen :) Tänk er i framtiden när jag berättar för mina barn när jag mindes när Qaddaffi störtades i Libyen. Och ja sen efter ett tag så skrek Simon åter utt igen att Qaddaffi nu var dödad!!!!! Bara så. Blev en liten besvikelse eftersom jag gärna skulle se hur det skulle ha slutat med honom i rättegång ja ja ni får nöja er med en film på Lilja 4 ever och lite bilder på Qaddafi som mördad medans jag är borta för den här gången måste dra till Judon nu hej svejs :D

 
             

Och ja dagens låt blir idag Bohemian Rhapsody med Queen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar