Heavy metal Marx

tisdag 18 oktober 2011

Uppåt men ändå neråt :/

Tjena idag har varit både uppsvingande och neråt svingande vad vill ni höra först... Så klart börjar vi med dom goda nyheterna först idag slutade jag tidigt runt  kl 12:00 vilket är awseome!!! eftersom då kan jag plugga ännu mer till mitt naturkunskaps prov som är på Torsdag en annan bra sak jag hörde nu är att en av mina bästa vänner Markus ska köpa en Cadilaic och om det är så nu att han kommer få körkort förre oss så kanske jag och polarna kan dra till Sweden rock nästa år :) en annan härlig sak som har hänt är att jag läste i en av mina låtsassyrrors kp där det stod om den kommande Tintin filmen och att du kunde lära dig kapten Haddocks alla sköna svordomar vilket är ju jävlig härligt eftersom jag är en sån stor Tintin fantast :) och ja nu kommer dom tråkiga nyheterna jag måste fortfarande plugga inför mitt naturkunskaps prov vilket jag fattar nada!!!! ja ja har inte mer tid och blogga ni får nöja er med den sköna posern till den kommande Tintin filmen hej svejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar