Heavy metal Marx

tisdag 11 oktober 2011

Sjuk Sjuk Sjuk i huvudet!!!!

Jaa vad fan händer idag då joo min jävla fitt förkylning har övergott till feber var tvungen att lämna psykologin idag när vi förberedde inför prov kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu(l)(k)!!!!!!!!!    
vill bara slänga mig ut för ett jävla stup och dööööööööööööööööööö!!!! ja ja :/ Får pigga upp mig själv med lite nässprej :p


Ja men i dystra finns också lite ljus för jag gick in på Jonas Sjöstedts blogg idag där han länkade till Aftonbladets och Metros opionsundersökningar där båda visar att V ökar med 2,3 % och det är fan med ta mig najs snart kommer Jonas Sjöstedts effekten tio gånger bättre än Juholt effekten :D  


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13760294.ab 
http://www.metro.se/nyheter/ohlyeffekten/EVHkjj!xa4EDkbXraQZc/


Jepp medan jag ligger i Sängen och kryar på mig så får väl Motorhead med låten Bomber trigga upp mig och det blir idag dagens låt hej svejs piron bäng :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar